tisdag 15 september 2009

Myspys och makapärer.

Igår hade jag, Ida och Steffe riktigt höstmys hos mig. Hade laddat upp med film (grandmas boy), bullar och massa levande ljus. Vi fick även den makalöst goda idén att fixa lite minttukakao (ja, ibland får man spontandricka lite även om det är måndag). Blev en riktigt bra kväll. Grandmas boy var hysteriskt rolig, om det sedan berodde på att filmen var genialisk eller minttun vet jag inte säkert. 

Denna dag vaknade jag med slemmigaste halsen i kvarteret men jag kände ändå på mig att den skulle bli bra. Såhär långt har den varit riktigt bra; nya solo hade kommit ut och jag hittade min drömhylla på minimani, fantastiskt! Ikväll blir det kaffeträff med politivas och därefter vet jag inte.. ollis kanske? eller så inte, we'll see. 

Thats it. later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar