måndag 21 september 2009

Han dränkte sina sorger i spriten och sin svärmor i sjön.

Ovanstående rubrik är endast en lösryckt exempel på en felaktig mening från vår kommunikationsföreläsning idag. Vad som är fel med den har jag ingen aning om eftersom jag fick ett hysteriskt och länge pågående skrattanfall av den. 

Senaste tiden har jag mest spenderat med att vara sjuk, medicinera mig och tycka synd om mig själv. Har haft en helvetisk huvudvärk, bett till porslinsgudarna varje morgon och haft tusen kilo snor i näsan och hjärnan som jag fått bota med pencillin, panadol 1000 och nässpray. Men från och med idag har jag bestämt mig för att vara helt frisk (förutom lite snor i näsan) för imorgon blir det bowling! Jag suger på bowling men det gör inget, för efteråt hade jag tänkt tröstsupa lite på ollis. På ollis blir det dessutom till att öva lite foxtrot med Hannes. Vi var på första kurstillfället igår. Det gick inte sådär jättebra, men vi är åtminståne fortfarande kompisar!

Det var allt för idag.. over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar