söndag 16 maj 2010

efter ett par veckor i slottet..

Nu har jag bott i slottet ett par veckor, dvs lika länge som Steffe trodde att det skulle ta innan måttet skulle bli rågat och jag skulle flippa totalt på mina roomisar. Jag kan stolt konstatera att Steffe haft fel. Mitt mått är inte rågat, mitt mått är totalt tomt. Att bo med tre skitiga män har inte inneburit något större tärande på mitt tålamod, det har dock inneburit en hel del annat.
För ett par dagar sedan när jag, joel och kamila i vanlig ordning satt och spelade lite buzz så blev det officiellt. Jag är numera en man, en man utan snopp. Jag satt där nöjd och glad i urtvättad t-skjorta och mina sovboxers smuttandes på en öl. Det blev bubbligt i magen så jag gav ifrån mej en ljudlig rapning. Det var då, i den sekunden som de skitiga kararna fick se sanningen i vitögat och komma till den konsensus att jag numera är den skitigaste karln i slottet. Jag må suga på buzz, men att vara en skitig kar, det är ingen match.
So long!

2 kommentarer:

  1. Grattis Axo! Du bör vara stolt! Eller... ja... hmm. om de nu sen e nånting o vara stolt över vet ja int. :D

    SvaraRadera
  2. Hahahaha. Now you're a man : http://www.youtube.com/watch?v=oiXaT_1I-vw

    SvaraRadera