onsdag 7 oktober 2009

Long time no screwing with you...

..som Samantha en gång sa. Har inte skrivit på ett tag nu, har helt enkelt inte känt för det. + att min dator fortfarande efter 2 månader befinner sig i H-fors på service så jag får inte tillfälle att sätta mig ner och skriva speciellt ofta. Idag sitter jag i Sundom hos mamma där det finns 3 datorer på 3 personer så jag tänkte passa på att klottra ner lite skit här.
Mycket har hänt på senaste tiden, så mycket att jag fan inte kan komma ihåg allt och kommer skriva i timtal om jag börjar försöka redogöra för det jag kommer ihåg. För tillfället är jag något mindfucked av flera men inte speciellt usliga anledningar. Lite tricky situations här o där, ett par uttalanden om min personlighet och en positiv upplevelse på facebook inatt har bidragit till att mt mind is fuckad. För tillfället har jag också okristligt mycket föreläsningar och inlämningsarbeten, känner mig nästan som en peffanit med mina fullbokade dagar. Med denhär farten är jag klar med "skolan" på nolltid.
Ah! En revolutionerande händelse har passerat; jag fick min första regelpåminnelse av min disponent! Mina grannar e tydligen inte döva eller begåvade med tidernas längst tålamod. Lappen upplyste mig bland annat om viktiga saker som att inte stänga dörren för högljutt och att tänka på vilka skor man använder nattetid i trappan. Det var helt säkert mina klackskor och inte en högljudd efterfest där flaskor krossades, soffan blev nedblodad och mina halvårgamla kiwin blev uppätna som störde grannarna.
Hoppas verkligen att min dator vill komma tillbaka snart. Då blir det mer uppdatering och därmed mer flummiga inlägg för mig att läsa och skratta åt om ett par år. so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar