måndag 15 februari 2010

beroende

Jag har ett omättligt begär. Ett stort beroende. Ett beroende som tar många timmar av dygnets timmar, som håller mej vaken om nätterna, som gör att jag inte kan koncentrera mej på föreläsningar och som förföljer mej i minda drömmar. Man ser det nog inte på mej, men jag är beroende. Beroende av kläder och mode. Att läsa modebloggar, modemagasin, modesidor i tidningar och att ögna egenom sidvis med outfits på netet är ett av mina största intressen. På föreläsningar sitter jag och lägger ihop outfits i mitt huvud av olika plagg jag sett på stan. När jag sover designar jag mina drömskor och drömplagg. Jag snöar ibland in mej på ett visst plagg som jag ibland endast sett på bild. För tillfället har jag ett grymt ha-begär efter denna kavaj från hm:
Have. to. have.

2 kommentarer:

  1. haha, jag också. kände på den senast idag å kom fram till att ja måste köpa den på fredag när ja får lön :D

    SvaraRadera
  2. Oj lyckost.. den finns int här.. o int på nete heller. usligt e de!

    SvaraRadera