fredag 26 februari 2010

Hej kära dagbok

Hur mår du? Jag mår bra.
Har du gjort något roligt idag? Jag har lekt med min kompis Stephanie, vi lekte konstiga och tog bilder på varann. Dom blev jätteroliga och fula. Stephanie är rolig. Jag tycker inte att jag själv är speciellt rolig, det tycker inte hon heller.
Just blev jag arg. Min en kompis ville inte prata med mej. Så nu tänker jag va arg, jag ska spika upp hundskit på kompisens dörr. Jag vet att det inte brukar gå så bra att spika upp hundskit, men nu när det är kallt ute är skiten hård. Då tror jag det går bra.
Idag är det fredag. Vad brukar du göra på fredagar? Jag brukade äta mitt lördagsgodis på fredagar, men mamma har slutat handla godis åt mej. Får du ännu lördagsgodis? Jag ska se på hockey idag. Hoppas Finland vinner. Då ska jag fira med hallonsaft.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar