onsdag 3 mars 2010

en ikkestimulerande dag

Idag har varit den mest meningslösa pålänge. Jag har inte gjort något vettigt. Jag har inte gjort något alls egentligen. De första vakna timmarna spenderade jag skrattandes i sängen. Senn följde ett par timmar av morkkis. Morkkis? Ja, jag blev utlurad av emmelina och bellson igår. Det funkar inte att låtsas ha ryggrad och säga nej när de bestämt sej för att de ska ut och att jag ska med. Jag drack tre öl och blev stupfull. Bellson utmanade mej, jag antog utmaningen och vann 5 euro. Jag fick också en beundrare med vinsten - en stupfull 92:a. Resten av kvällen är suddig, jag minns att jag berättade för Zäppin att de borde anställa mej som dj. Han sa inget, vände sedan på klacken och gick. Jag tar det som ett nekande svar. Kvällen slutade bra iallfall, random tisdag som någon uttryckte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar