måndag 29 mars 2010

Me today.

Nej, ingen dagens outfit i denna bloggen inte, utan helt enkelt en lista på jag idag.

Idag har jag varit fyra saker:

1. Duktig, kom mej upp till 8 även om klockan ställts framåt. Så har jag också jobbat flitigt och städat hela lägenheten (10 påsar skräp och post slängdes).
2. Allergisk, plötsligt kändes mina lungor små som vattenballonger eller alternativt som en flodhäst satt på mitt bröst. Fick gå från föreläsningen till jobbet där Steffe försedde mej med allergipills.
3. Spurgo. När jag skulle slänga mina x-antal påsar med tidningar hittade jag andras tidningar som jag inte läst. Smög med mej några under armen. Nöjd men kände mej sunkig och wierd.
4. Kvinnlig chaufför. På det sätt som män menar, att vi inte kan köra bil (vilken myt!). Körde fast när jag skulle backa ut från gropen bilen var parkerad i. Fick ringa till Kim, som tog med sej Conny och kom till undsättning. Tacka vet jag karar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar