lördag 16 januari 2010

am i that bad?

Mission be nice går helt najs. Jag har stoppat ner småmynt i en plåtburk när röda korset samlade in pengar till haiti, jag stickar filt som ska skickas till nyfödda bebisar i afrika, jag har hållit upp dörren för folk som haft mycket i händerna och varje snäll sak som poppat upp i huvvet har jag sett till att säga högt. Tyvärr har jag slagit Hannes två gånger och svurit lika många. Ett ännu större tyvärr är när människor säger "ja tycker du e så elakt sarkastisk idag" när man försöker vara snäll, sympatisk och slänga in några schyssta komplimanger i samtalet. Är jag verkligen så elak annars att folk blir förvirrade och tror jag förolämpar dem när jag säger "vad snyggt klädd du är idag" eller liknande..? Tydligen. Men människor, det är bäst att ni vänjer er, för ännu ett tag kommer jag att be nice.

Detta är hur ni ser mej = demon axo.

Såhär snäll är jag = oskyldig som en kanin

Ser ni skillnaden? Om ni ännu inte är övertygade; try me!

2 kommentarer: