tisdag 26 januari 2010

duktiga dagen och supermän

Gud så duktig jag är. Idag har jag vaknat 9, varit med brorsan till labben och väntat medan de stack lite nålar med honom, senn har jag kirrat grupparbete och efter det var det styrelsemöte (jag är ju fru kulturansvarig). Nu ska jag boka lite utrymmen, skicka lite mejl och senn städa. Det går bra nu.

Annars så är jag jävligt taggad för ollis ikväll, får se om jag får medlurad någon. Isåfall blir det dock bara en endaste lite lonkku för imorogon är jag tvungen att leka duktig igen. Jag fick igår veta att min privata superhero kommer tillbaka till staden, än en gång. Tror bestämt att han visst älskar Vasa, Finland och finländare hur mycket han än hävdar att Storbritannien är bättre. Han kommer helt säkert bosätta sej på bergö någon vacker dag. Har aldrig någonsin hört en person vara så i extas av en sådan plats förut, färjan var det coolaste han hade sett och dom hade till och med en egen butik - HEUREKA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar