torsdag 21 januari 2010

..o där for den!

Snällveckan är över, hurraa! Finally får jag gå tillbaka till att vara mitt vanliga, bitska, sarkastiska, svärande och något argsinta jag. Jag är för jävligt dålig på att vara snäll. Ofta slutar snällförsöken med att jag sitter och hånflinar för mej själv eftersom jag inte får slänga ur mej mina dräpande kommentarer. Jag ska fan i mej dräpa varenda jävel som kommer i min närhet! Nånej, jag har faktiskt tänkt bli lite snällare på heltid men utan tvång. Se det så.

Men, jag och Steffe har självklart kommit på en ny fantastisk idé; träningsveckan. Vi är mycket väl medvetna om att en veckas träning inte är mycket, men det är en början. Efter att träningsveckan förhoppningsvis förlöpt fantastiskt har vi planerat ett nytt system. Vi måste träna minst 3 gånger i veckan, för då får vi belöna oss. Om vi inte tränar 3 gånger blir det straff! Vad straffet är har vi inte kommit fram till. Vi kan ju anmäla oss som frivilliga som personlig klagomur åt folk? Så folk, har ni något att vara jobbiga och gnälla om i tid och otid är ni välkommna varje vecka fram till juni, om vi inte skött oss med träningen.

Steffe klarade inte av att vistas bland folk när hon inte fick vara elak. För att inte misslyckas med utmaningen lekte hon big foot och klättrade upp i det högsta träd hon hittade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar