tisdag 15 juni 2010

sommarplanen

Just nu jobbar jag 10 timmar i veckan. Det är förjävligt lite timmar och lönen jag får täcker knappt hyran. Men, pengarna är ett mindre problem. Överloppstiden ett större. Jag kunde ju skriva skolarbeten och gå sommarkurser men fuck that shit, det gör jag endå alla andra månader i året. Jag har kommit på en mycket bättre idé. Jag ska börja spela gitarr! Egentligen vill jag mest ha en gitarr för att det är snyggt i inredningen, men jag tänkte lära mej spela eftersom det är lite töntigt annars. Så imorgon efter mina tre timmar på jobbet är det jag som går och köper en svartlackad gitarr. Sedan kommer jag spendera dagarna med att lära mej spela gitarr via youtube. När jag är klar ska gitarren hängas upp på hedersplatsen ovanför tv:n. Detta blir en bra sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar