torsdag 22 april 2010

chocken.

Jag har inte lyckats skriva om min födelsedag, fören nu. Anledningen? Åldersnoja. Jag har nästan nojat ihjäl mej. Men nu har jag kommit över hela grejen, nästan iallfall.
På min födelsedag ringde micke mej och bad om ursäkt att han frågade, och bad mej sedan hjälpa honom att flytta och samtidigt skriva på kontrakt med min nya hyresvärd. Självklart ställde jag upp. Micke kom och hämtade mej och så bar det av till slottet. Hannes verkade lite wierd när vi kom in genom dörren, men jag tänkte inte så mycket på det. Vi gick in i Hannes rum, han sa något undeligt i stil med "..din present har inte kommit än, MEN.." och så hoppade det fram en massa sjungande folk som befunnit sej bakom en soffa, de började sjunga "ja må ho leevaa.." när plötsligt en massa till folk hoppade fram bakom en annan soffa och började sjunga i kana. Jag var i totalt chock och stum. Fan vad de överraskade mej, och fan vad glad jag blev. Jag som bara skulle skriva på kontrakt och mittallt satt jag där med världens bästa människor på plättkalas. Lovely. You guys (girls) truly rock my world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar