tisdag 6 april 2010

tekninkens fucking underverk

Om någon råkat vara en flitig läsare av min blogg kanske denna någon kommer ihåg inlägget om inkompitenta idioter på citymarket som inte lyckades trycka ur sej att de inte rört min dator på tre månader när den var på service, utan ljög och sa att den inte gick att fixa. Datorn hamnade tillslut på multitronic, där de räddade allt från min gamla dator och smättade in dem på en external box. Trodde de ja. Har inte hämtat boxen från sundom fören nu. Och nu när jag gjorde det upptäcker jag att det enda som finns på den är ett par filmer och ett par albums, musikalbum. Ingen av mina bilder finns kvar. Inga tiotalssidiga uppsatser. Filmerna har jag inte laddat ner själv, det är någon annas favorifilmer. Men han skulle antagligen anse att jag ska skatta mej lyckligt att jag inte måste ladda ner de guldklimparna igen. Jag anser att det är synd om mej. Grymt synd om mej.

Idiots! Fucking retards.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar