måndag 12 april 2010

ibland gör man något nytt

Jag har gjort något jag aldrig gjort förut i helgen. Jag har besökt ekenäs. Jag, Karv och Emme åkte ner utan speciellt höga förväntningar på helgen, vi hoppades bara på att få träffa lite människor och ha lite kul. Vi kunde ha haft hur höga förväntningar som helst, och helgen skulle endå ha varit över all förväntan. Vi fick va me om två otroligt roliga förfester och en skitkul utekväll. Bellsons och Emmes kompisar var hur roliga som helst, om än lite smått galna ibland. På krogen hittade jag en person som jag verkligen synkade med. Vi bestämde oss för att träffas igen, om inte annat så för att se på mötley i sommar. Vet nu inte hur det blir med det, men det skulle vara grymt kul. Till ekenäs åker jag gärna igen iallfall.

5 kommentarer:

  1. Fantastiskt bra var det! Please come again! o hoppas på en happy ending :D

    SvaraRadera
  2. Vem ska du kolla på Mötley med? ;)

    SvaraRadera
  3. mitt kära ragg frön fe.. men ja tror han kanske ha ångra sej senn han nyktra till :D

    SvaraRadera
  4. Det där gjorde ju int saken lättare precis,jag vill nämligen minnas att du va ganska poppis.. :)

    SvaraRadera
  5. Du minns helt feel tror ja. Ja syfta på australienaren ;)

    SvaraRadera