tisdag 6 april 2010

Positivitet

Milda tider vad jag klagar i min blogg. På tid att det kommer något positivt inlägg. Därför ska jag lista vad jag gillar mest här i och nu.

1. Det är vår
2. Det märks på människor att det är vår.
3. Jag har för himla härliga kompisar. Hur har jag lyckats hitta så bra människor?
4. Jag fick 20 euro av mommo igår, hon ville att jag skulle köpa kläder eller godis.
5. Vår föreläsare tyckte att vi skulle skjuta upp morgondagens föreläsning till klockan 10.15 iställe för 9.15
6. Att köra bil, ensam med stereon på full volym (oftast med three days grace i högtalarna)
7. På fredag får jag äntligen se trrtrrtrr igen. Öronorgasm.
8. Jag kan skriva uppsatser på balkongen utan att frysa.
9. Joel tror att jag skulle platsa i slottet. Jag tar det som en komplimang.
10. Vappen närmar sej, jag längtar.
11. Jag har en ny jeansskjorta, jag skulle kunna bo i den för evigt.
12. Jag har ett jobb i sommar.

Top tolv idag alltså. Life's good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar