fredag 16 oktober 2009

Fucking amazing

En av de mest revolutionerande saker i mitt liv hände i onsdags på N.U.D by nights "glitter och glamour"-sitz; Jag vann! Jag har aldrig i hela mitt liv vunnit något som man får ett pris för, men i onsdags vann jag en åbo-stockholm-åbo kryssning för bästa outfit! wuhuu! My beloved dancepartner Hannes vann också en biljett, han var klädd i glitter och julgransbelysning från topp till tå så han förtjänade verkligen vinsten! Själv hade jag en något mindre orginell outfit; Audrey Hepburn, med långa handskar och rökpinne till och med. Jag misstänker att jag blev spikad som vinnare när jag i rökpausen frågade toastis mickepicke efter eld och han fick tända på min nortti (jag snattade tobak av deng) som jag höll i med min rökpinne. Egentligen röker jag inte, men jag menar vafan lite får man väl anstränga sig för att vinna. På tal om toastis mickepicke så toastade han för första gången i sitt liv (tillsammans med en annan som heller aldrig toastat förr) och han gjorde det ta mig fan med bravur! Det var en grymt kul sitz, en av de bästa jag varit på. Många roliga lekar och en hel del glitter och glamour.
På torsdagen kunde jag ju ha tagit det lungt, men nej. Bastukväll med gulisar och tutorer stod på schemat. Vi höll till i havtornen och kvällen blev riktigt lyckad, om jag får säga det själv. Vi lekte lekar, drack, de som vågade bastade och de som var galna nog simmade. Bra kväll.

Idag blir det till att vara lugn, typ kika idol och prata skit. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar