lördag 31 oktober 2009

Gratis sprit, farlig sprit.

Haloja tennar! Sitter för tillfället i soffan och luktar död råtta, ser lite ut som en också. Igår var det personalfest, vilket innebär massa gratis sprit - mycket farligt. Vi höll till i brändö där vi hade skolning på dagen, senn blev det middag och efter middagen drog dom flesta huvudet fullt. Vi hade fått mycket nytt folk till OK som jag aldrig förut träffat, fy fan vilka härliga människor, lovely. Vi dansade hejvillt, en del ramlade omkull både en och två gånger (it wasnt me). När bussen kom och hämtade oss bar det av till sky för eliten. Eliten var fulla och riktiga grisar, alla utom steffe som belv medtvingad och var halvnykter. Kvällen slutade semi-skit för många, så även för mig. Men om vi ignorerar sista halvtimmen jag var vaken inatt så var det en fantastiskt bra kväll! Får se om det blir utgång även ikväll, dont know yet, för tillfället har jag lust att sitta på sofflocket, men jag gissar att lusten att klä ut mej tar över i ett senare skede. later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar