måndag 19 oktober 2009

Good day, great day.

Idag har varit en bra dag. Vaknade på rätt sida och allt gick min väg i skolan. Engelskaläraren lyckades prata en hel föreläsning utan att få mej att känna för att slänga mej, eller henne, ut genom fönstret. Restaurang Alexander hade serverade bra vegemat, inte någon stinkande broccolisörja idag inte. But mickepicke var den som verkligen gjorde min dag, hade ett samtal missat av honom efter föreläsningen. Han hade ringt för att meddela mej om att han borde byta kylarvätska på min bil snart, eftersom det börjar bli kallt. Ibland är kompisar lite extra underbara, jag skulle aaldrig själv fundera på kylarvätska.
Ikväll har jag för första gången sedan juli träffat min äldsta vän svennin. Hon var min första vän i sundom, vi satt praktiskt taget ihop under många år. Svennin var även min första sambo, vi röjde sönder lägenheten och var hatade av alla grannar, men kul hade vi! Ikväll har vi sysselsatt oss med att äta middag med Linda, Annica och Steffe. Alla har blivit jävligt mogna och gamla utom jag och Annica. Bra så! Går den jäveln och skärper till sig före mig ser jag till att dra henne ner i fördärvet igen.

What else is new? ÅH! Jag ska kanske klippa ev en navelsträng och hålla i slemmig bebis. Freaking me out a bit. Jag som trodde att det skulle räcka med att hålla hand ( vilket jag gärna gör eftersom jag är en så fin vän som alltid finns til lhands och ställer upp).. Nåja, jag tror väl ingen har dött av slemmig bebis - ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar