onsdag 28 oktober 2009

Lurendrejerier och eftersläpp

Denna dag har jag åstadkommit hela tre saker; en ny mapp till betalda domar på jobbet, en bättre fiilis med hjälp av att va på lenkki med emme, och så har jag lurat skiten ur Jimmy. Mest stolt är jag över det sistnämnda. Jimmy påstår att han är grymt arg på mej och ska straffa mej med att inte infinna sig på eftersläppet ikväll. Jag tror inte på påståendet att han är arg (han kan inte vara arg på mej - tror jag) och jag tvivlar på att han inte dyker upp på eftersläppet. Men den som lever får se.
Ikväll blir det eftersläpp ja, och möjligtvis Sky med mickepicke. Hoppas verkligen på att mickepicke inte ballar ur eller glömmer att ringa, han brukar vara bra på båda. Som tur är han en tillräckligt underbar person för att jag ska tycka att han är en fantastisk kar iallafall. Men jag tycker verkligen att det är på tiden att vi får umgås lite på fyllan. Nu kom emme o Alina hit för att dricka ett par drinkar innan eftersläppet - later!

2 kommentarer: