torsdag 29 oktober 2009

What a feelis..

being's believin'
I can have it all, now Im dancing for my life
Take your passion and make it happen
Pictures come alive, you can dance right through your life
What a feeling.

Fantastiskt kul kväll igår, en av di bästa fontanakvällarna hittills i år. Jag hade tänkt vara relativt nykter, men det sket sig ganska rejält. Shottade hejvilt med alla som kom i närheten, vilket innebar att jag senare på kvällen dansade röven av mig på dansgolvet, samt att jag blev väldigt kärleksfull och pratglad. Misstänker att det är fler än en som idag har full koll på hur underbara dom är - vilket ju är fantastiskt bra.
Idag har jag kikat på nalle puh med Hannes och Micke och även klarat av att jobba ett par timmar. För tillfället sitter jag i soffan och är lite mindfucked. Så kan det gå när man har flertalet djupa diskussioner på fyllan. Men jag tror inte att denna mindfuckning är speciellt dåligt, det snurrar bara lite extra mycket funderingar i mitt huvud, får hoppas på att jag inte får kortslutning bara (ifall någon hittar mej död och rykande/sönderbränd i huvudet vet ni varför).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar