måndag 26 oktober 2009

Im a bitch

Sitter och funderar på hur jag ibland beter mig som en skizofren liten bitch. Lite av det skizoga kom fram i lördags, men jag tog inte ut det på någon, jag nöjde mig med att se ut som en - enligt vad jag har hört. Micke hade hälsat på mig när jag med ilsken blick var påväg mot narikkan, nästa dag konstaterade han att det var alltför länge senn jag varit sådär fyllearg. Jaja, ibland går jag och sprit inte så bra ihop, men ibland är det dock en helt fantastisk kombination. Kanske växer jag ifrån mina bitchfasoner någon dag.. men jag tvivlar.. redan då jag var 13 år och var medlem på websidorna.com hette jag DominantLitetPsyko, väldigt beskrivande än idag. Over and out!


(okej, jag erkänner; min vokabulär var kanske lite mer grov än vanligt i lördags, det var väl inte bara blicken som var ilsken).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar