onsdag 21 oktober 2009

Punktknulleri och isbjörnar

Idag har jag skrivit tent i kommunikation. Tenten gick ut på att skriva om Svenska skrivregler och att punktknulla en uppsats. Jag kände mig som en riktig ragata alternativt som en känd punktknullare i min umgängeskrets (guess who!). Men det var faktiskt riktigt underhållande, hoppas detta punktknulleri inte blir någon vana.

Idag har jag även samlat bevismaterial för ett uttlande jag gjorde på en engelskaföreläsning. Jag, Steffe och Daniel diskuterade någonting när Steffe nämnde att hon hade hittat sin drömskola i Kanada men att hon inte vågade flytta dit för att det är så jobbigt med flyttanmälan och sånt. Sure, flyttanmälan är säkert största problemet. Anyway, då nämnde jag att det finns en stad i Kanada där man inte får gå ut på kvällarna för att det går omkring isbjörnar där då. Ingen trodde mej, dom påstod att det inte finns isbjörnar i Kanada. Well screw you guys! Här finns bevis! http://www.dn.se/resor/kanada/staden-dar-isbjornar-hamnar-i-finkan-1.69536

4 kommentarer:

  1. Ja gissar på att de e Elli som e punktknullaren :)

    SvaraRadera
  2. Nej Jollson, du har så fel så fel :)

    SvaraRadera
  3. Jag syftar på en typ som jag misstänker att du känner ganska väl; Joel "knölin" Juselius, den största punktknullaren i nejden :)

    SvaraRadera