måndag 23 november 2009

Announcement!

Igår skrev jag ett låångt blogginlägg, som jag tydligen inte fått sparat, way to go. Återgivning; silliz va jättebra. Bastu var bra (om Tarja hade kikat ut genom fönstren hade hon sett x-antal nakna individer). Trrtrrtrr ägde på ollis, där jag och Kamila som vanligt shottade tequila. Det var the short version.

Annars har jag an announcement att göra; Ibland, trots att jag förnekat det, har jag faktiskt vedäväädi musiksmak! Ni vill inte ens veta vad jag lyssnade på när jag körde lite bil idag, men här kommer det... Nordman! Jag skäms verkligen, och erkänner härmed att min musiksmak faktiskt är under alla kritik ibland.

Idag är jag inte så lyckad. Min lägenhet ser för jävlig ut. Jag har förjävligt lite pengar och förjävligt mycke skolarbeten att göra. Idag har jag och mamma dessutom konstaterat att jag gör mig skyldig till två dödssynder regelbundet; lättja och frosseri - fyyy på mig. Sist men inte minst gjorde jag min kära mor upprörd när jag konstaterade att ifall jag hade någon oskuld kvar skulle jag sälja den på ebay (JA - det var ett skämt, i would never). Jaja, vi tar och är lyckade någon annan dag. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar