fredag 20 november 2009

Fylleinlägg till världen.

Detta är mitt första blogginlägg skrivet på fyllan. Det borde kanske vara en regel att inte blogga i berusat tillstånd, men jag har sådan jekla lust, så vi får se vad det blir till.
Jag är nyss hemkommen från kavens årsfest. Sitter för till fället och drar ur alla de tusentals hårnålar min privata frisör Ida har fixat min frilla med. För tillfället är humöret också på top, har haft en fantastiskt kul kväll som Hannes avec, vilket är föga förvånande eftersom det är totalt komplett omöjligt att ha tråkigt i den turistens närvaro. Vi har dansat fusku som aldrig förr. Vi har rockat som aldrig förr. Vi har dansat obestämd dans som aldrig förr. Och vi har druckit precis som förr. Hujedamej vad bra det var. Jag misstänker starkt att det vore en bra idé att förflytta sig till sängen nu, och ställa veckarklockan, för imorgon blir det silliz - fy fan så tungt men fyfan så skoj. Nighty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar