torsdag 19 november 2009

Dunderdrinkar och argument.

Igår var det mickepickes födelsedag. Födelsedagsbarnet ville självklart fira (och samtidigt tröstsupa bort åldersnojorna) så han lurade ut ett pack med mer eller mindre alkoholsugna människor. Vi samlades på ollis där vi viskade bakom ryggen på mickepicke som enligt honom själv var endast salongsberusad. Jag hoppas jag aldrig kommer att få se tillfället då han anser att han är dyngfull. Godhjärtad som jag var drack jag upp hans drinkar för att få honom tillbaka till en normal fyllenivå. Den ena var värsta superdrinken, blev full på direkten och till på köpet mycket kärleksfull. När kararna hade konstaterat tillräckligt många gånger att utbudet av hemsläpbara brudar inte var speciellt bra på ollis sprang vi iväg till sky. Av någon anledning blir minnet suddigt här - what the fudge? vad hade jag druckit? ungefär nada! Micke beställde vatten och fick en hink med ett sugrör i, vilket gjorde susen. Annica med klasskompis joinade oss. Jag såg en skymt av en mycket snygg Karv med nyklippt hår. Men den största delen av tiden på sky gick till att kramas och ösa kärlek över människor. Jag kom mig hem tidigare en någonsin, låg och sov innan halv 3. Bra kväll!
Idag är jag fortfarande på mycket bra humör. Just nu håller jag på att kväva min skolångest med hjälp av lite uppsatsskrivning. Argumenterande text står på schemat. Som åtminståne Steffe och Emilia vet har jag alltid en åsikt, som oftast är tvärtemot andras. Detta blir en lätt match.

3 kommentarer:

  1. What the fudge? :D

    JAA, du har en åsikt om allt och JAPP du är alltid emot..mig och stefu :D

    SvaraRadera
  2. mig e du också emot, allt som oftast^^,

    SvaraRadera
  3. Ja måst härma ditt uttryckt lite där emilia, eftersom de låter så mycke mindre agrot än fuck :D

    haha yes, speciellt mot er alltjämt!

    Ida, jo du tycker allti fel! skoja bara tennar! ja e född tvärtemot.

    SvaraRadera