måndag 30 november 2009

Horror!

Idag på morgonen inträffade något hemskt, något så hemskt att jag fortfarande har trauma. Mitt internet fungerade inte! Jag var så skärrad. Tack vare en liten liten facebookstund under kaffepausen på jobbet (nu hoppas jag verkligen att jag inte blir fast för detta, för det var ett undantag - promise) kom jag mig egenom dagen. Men direkt kvällen kom hoppade jag i bilen för att låna päronens nät. Okej, riktigt så var det inte, jag ville mest snylta på mammas tvättmaskin och mat, men jag misstänker starkt att jag skulle fått abstinensbesvär om jag inte hade surfat en stund. Så nu ikväll när jag kom hem sprang jag med snabba steg (krävdes typ två) till datorn, tyngde på on knappen, väntade med spänning, datorn kom på. Jag klickade på internetikonen och töttödödööödödööö (fanfar) IT'S WORKING! Nu kan jag somna som en lycklig människa, med lungafavoriter.se i bakgrunden *pust*.

2 kommentarer:

  1. alfur, du måst skip lugna favoriter!:D

    SvaraRadera
  2. Jag kommer aldrig att överge mitt älskade lugnafavoriter <3 !

    SvaraRadera