torsdag 5 november 2009

Vikingablod

Mina kära vänner Mickepicke och Rasmus kommer att fylla och har fyllt år. Att dessa underbara människor har överlevt ett år till firades igår. Förfesten var surprise surprise i slottet, och vi hade tagit med oss världens bästa present: partyboxen! Partyboxen var Hannes fantastiska idé, men det var mest Belles, Masas, Lindas, Josefins och Karvins förtjänst att det blev till något eftersom det var dom som plockade ihop alla fantastiska grejjer. I partyboxen fanns allt från barbiedockor till glidmedel. Jag hade bidragit med några idéer, typ tandborste. Well förfesten var bra, men jag tror förväntningarna och stämningen för oss alla höjdes rejält när vi hoppade in i bussen som Micke hyrt för kvällen, suveränt! Karv var självutnämnd reseledare men Masa insisterade på att nappa åt sig micken. Vi fick bland annat att veta att vi skulle betala 6 euro åt micke. Jag misstänker att alla har koll på detta eftersom han berättade det exakt 12 gånger.
Platsen där festen/middagen skulle hållas var *töttödöö* Solfgästgiveri och kvällens program var vikingamiddag. Vikingamiddag är en mycket svinig tillställning, vilket är helt undrebart. Jag menar hur ofta får man äta med händerna, sjunga brunstsånger och torka sina flottiga fingrar på bordsgrannen utan att någon tittar snett på en? Kamila var svinigast, han våldtog mig det första han gjorde när vi satt oss ner, den jäveln. Kvällen var fantastisk, vikingablodet flödade, Masa briljerade, jag sprutade vin i Kamilas mat när micke tog ton (fantastiskt kul) och Vissi sjöng ballader.
Vi tog oss tillbaka till civilisationen med den hyrda bussen. Stämningen var verkligen.. vikingalik. Dom flesta var dyngraka. Vi valde självklart att fortsätta kvällen på ollis. Vad annars när man firar deras dj och bartender? Jag och Hannes dansade fusku, jag tror det gick bra. Annars hände det inte mycket på ollis, så vi smet till Fontana. Där spenderade vi x-antal timmar med något som jag inte har en aning om vad.. drag var det inte där heller så jag släpade med min nya hund Belle till sky (gjorde snabbbesök på ollis och slottet), i tron om att alla andra var där. Det var dom inte. Men vi klarade oss bra iallfall, tills en portsare plötsligt meddelade att det var stängningsdags. Jag fattade noll - vart tog kvällen vägen?
Mycket skoj hade vi, en hel del svinerier och yras men så ska det vara. Tack Micke o Rasmus för en grym kväll - i love you like a fat kid loves choclate.

1 kommentar:

  1. Det existerar faktist en film på när du och hannes dansar fusku!hahah ;)
    -the dog

    SvaraRadera